"Internetbureau AddVision gaat verder dan de bouw van de website. Ze denken ook mee in vindbaarheid en visie van een website."
Dennis de Groot
Baars Verzekeringen
Baars Verzekeringen leerden we kennen door Hoogwerker Verzekeren. In 2016 hebben we een nieuwe website gerealiseerd met een uitgebreide rekentool voor het aanvragen van premie indicaties en offertes.
Hoogwerker Verzekeren is onderdeel van Baars verzekeringen. Hiernaast hebben zij meerdere labels met een eigen specialisme en website.
Nadat Hoogwerker Verzekeren live was gegaan wilde Dennis in gesprek over de andere websites. Hij vertelde ons dat de websites verouderd waren en zo instabiel waren dat ze zelfs regelmatig op zwart gingen. Dit zorgde voor veel frustratie bij Dennis en collega's. De websites waren hard toe aan vervanging.
Van een enkele website ging Hoogwerker Verzekeren naar een multisite beheer. Aan de achterkant één beheer; aan de voorkant individuele websites. Naast dat het overzichtelijk werkt, hoeven uitbreidingen maar één keer gemaakt te worden.
De nieuwe websites liggen in dezelfde lijn van elkaar, maar wel met ieder een eigen huisstijl.
Op deze website staat alles voor het verzekeren van oldtimers en klassieke auto’s. Naast auto’s bieden ze ook scooterverzekeringen aan via de website. Neem een kijkje op klassiekebolide.nl.
Het label helpt je snel met schades. Ze treden op als intermediair tussen klanten en schadeherstellers. De website zorgt ervoor dat men snel en eenvoudig de juiste schadehersteller kan vinden en schade kan melden. Neem een kijkje op schadebutler.nl.
Voor Hoogwerker Verzekeren mochten we al aan de slag in 2016. Op de website ontvang je binnen enkele minuten een premie indicatie op maat. Hierbij kan meteen een offerte aangevraagd worden. Neem een kijkje op hoogwerkerverzekeren.nl.
Maatwerk is voor ons geen enkel probleem. Iets waar Dennis graag gebruik van maakt. Inmiddels hebben we al meerdere uitbreidingen mogen maken op de calculatietool van de premie indicaties en zijn er meerdere cosmetische aanpassingen gemaakt.
Dennis houdt van een goede sparringspartner waarop hij ideeën kan afvuren. Regelmatig hangen we met elkaar aan de telefoon om zijn ideeën door te nemen. Zo spraken we elkaar over het feit dat er wel premie indicaties binnenkwamen via Hoogwerker Verzekeren, maar de laatste stap naar offerte aanvragen werd lang niet altijd voltooid. Na een aanpassing in de tekst van de e-mail werd diezelfde dag nog een offerte aangevraagd.
373% meer aanvragen door meer nadruk te leggen op de voordelen van de lasgroothandel en de mogelijkheid te bieden om een prijsaanvraag te doen via WhatsApp.
€ 400.000 extra op jaarbasis voor Betonstaal.nl door processen zoveel mogelijk te automatiseren met een uitgebreide B2B webshop op maat.
De website voor internationale handel in machines, gekoppeld aan Exact en voorzien van e-mailmarketing automation.
B2C webshop waarmee we honderden kilometers modestof per jaar verkopen. En al klant sinds 2002!